wtorek, 15 listopada 2016

Jestem piwowarem domowym...

Listen to this award-winning homebrewer from the village of Wyłudki in the Podlasie region of Poland, and see how many words you can catch. 

In the first five minutes, more or less, I heard the following words, most of which you either know already or will be familiar (e.g., szok):

mieszkają, piwowar domowy, w Polsce, uczę, w szkole, uczniowie, przepraszam Panowie, rodzina, hobby, mała, komputer, Google, pisać, strona, czytać, szok, w domu, właśnie, z ekstraktów, sens, bardzo mi wtedy smakowało, słabe, w ogóle, czwartego marca 2008 roku, imieniny mojego taty, siódma, już, 376, pierwszym, jedenaście, Pilsner czeski, jesienią, kilka butelek, co mi tam szkodzi, zadowolony, konkurs, festiwal Birofilia, w Polsce, dzisiaj, tamten Pilsner, strasznie się cieszyłam, pierwszy sukces, mniej, pracownicy, piwo, kiedyś, godzina(mi), bardzo, fajne, miłe, produkcja, fermentacja, alkohol...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.