czwartek, 6 października 2016

Mleko krowie i niekrowie


'Łaciate' means 'spotted'


Dyskusja przy herbacie / Discussion over tea:

Pani Krystyna do Pani Stasi: Przepraszam, nie mam mleka.
Pani Stasia: Nie piję krowiego mleka.

Pani Stasia:
Pani Marianno, proszę mi powiedzieć -- czy pani pije mleko krowie?

Pani Marianna: 
Tak, piję mleko krowie.

Pani Marianna do Pana Idzi: 
Panie Idzi, proszę mi powiedzieć, czy pan pije mleko krowie?

Pan Idzi:
Nie, nie piję mleka krowiego. Piję mleko migdałowe.

Pan Idzi do Pana Dawida:  
Panie Dawidzie, proszę mi powiedzieć, czy pan pije krowie mleko? 

Pan Dawid: Czy pan pyta, czy jestem lacto-ovo? Tak, piję mleko!


RODZAJE MLEKA:

krowie
 
 - cow's (from krowa)
kozie - goat's (from koza)
sojowe - soy (from soja)
migdałowe - almond (migdał)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.